Wystarczy jeden rzut oka po wejściu do oszałamiającego lobby w znajdującym się w Hongkongu hotelu Mandarin Oriental, aby uzyskać odpowiedź na pytanie, dlaczego obiekt ten, akurat w 50 rocznicę swojego istnienia, został uznany przez opiniotwórczy portal Virtuoso za hotel roku i obdarzony przydomkiem doskonały.

Gościom Mandarin Oriental nie szczędzi się elementów pozytywnego zaskoczenia, a urządzone z rozmachem i fantazją hotelowe foyer to dopiero wstęp do dalszych atrakcji. Moment, w którym po raz kolejny osoby odwiedzające ten znany z perfekcyjnej obsługi obiekt unoszą się zachwytem, to ten, kiedy poprzez panoramiczne okno swojego pokoju zobaczą fantastyczny, niczym nie przesłonięty widok na miasto i okolicę. Jest to doznanie spektakularne i do głębi poruszające. Pozytywne emocje wyzwala też stosunek obsługi do najmłodszych gości hotelu – mają oni specjalne przywileje, a dzięki przygotowanym wygodom, dzieciom w Mandarin Oriental jest wygodniej niż w domu.

W Mandarin Oriental do perfekcji doprowadzono też usługi konsjerża: odpowie on nie tylko na pytania dotyczące turystyki czy zakupów, ale zasugeruje też, gdzie lub u kogo można kupić jeden z największych hitów handlowych Hongkongu: najlepszej jakości jedwab, i kto uszyje z niego oszałamiającą kreację.

Goście mogą udać się na polecony przez konsjerża jarmark, wybrać się na wycieczkę najbardziej romantycznym wodnym środkiem transportu w okolicy: promem, albo też zwiedzić największą atrakcję turystyczną miasta: Victoria Harbour – port słynący z panoramicznych  widoków, szczególnie pięknych nocą.

Dewizą Mandarin Oriental jest łączyć nowoczesny luksus z historią i wpływami Orientu, cały czas mając na uwadze wygodę i spełnianie życzeń gości. Po zadowolonych minach osób korzystających z hotelu widać, że założony plan wykonywany jest wprost doskonale. Logo obiektu – symbol wachlarza – opracowane przez zespół uznanych specjalistów od designu, potwierdza, że tradycja ma silny wpływ na kreowanie wizerunku hotelu doskonałego.