Przedstawiamy drugą część wywiadu, jaki Pani Stanisława Missala, właścicielka Perfumerii Quality udzieliła Spend It. Pierwszą część wywiadu możecie znaleźć tu.

Jakie jest Pani marzenie?

Chciałabym, aby ludzie uwierzyli w wielką moc zapachu. W to, że on naprawdę może bardzo wiele: zmienić nastrój, wizerunek, styl. Chciałabym również, aby coraz więcej osób doceniało niepowtarzalność zapachu. Perfumy luksusowe powstają z naturalnych składników, a te pachną inaczej na każdej skórze. Nakładając taką kompozycję wybieramy indywidualizm i pięknie podkreślamy własną, niepowtarzalną osobowość.

Tak pięknie opowiada Pani o indywidualnym doborze zapachu, jak można zatem się umówić, żeby trafić w Pani “ręce”? 

Dobór zapachu to próba zajrzenia w serce, dlatego po obu stronach potrzebna jest chęć, otwartość i zaufanie. Bardzo ważne jest również, by osoba, która chce znaleźć zapach dla siebie, umiała odpowiedzieć na pytanie, w jakim celu go szuka. Czy robi to po prostu dla przyjemności, czy w celu dodania sobie odwagi lub wręcz przeciwnie: po to, by odrobinę „utemperować” swoją ekspresję i zmienić postrzeganie swojej osoby i nastawienie otoczenia. Spotykam się również z przypadkami, gdy kimś kieruje połączona z niedowierzaniem ciekawość, „czy tej pani faktycznie uda się to zrobić?” Takie motywy wyczuwam natychmiast, ponieważ wówczas między mną a klientem nie ma ani odrobiny „chemii” i efekt takiego spotkania może okazać się chybiony.  Natomiast gdy obie strony, z zaufaniem i spokojem w sercu, dają sobie przyzwolenie, wszystko się może zdarzyć! Serdecznie zachęcam, by się o tym przekonać w trakcie spotkania. Kontakt ze mną jest bardzo prosty: wystarczy umówić się na indywidualny dobór zapachu za pośrednictwem jednej z naszych konsultantek w perfumerii w hotelu Marriott lub w KLIFie.

Czym kierują się mężczyźni a czym kobiety w doborze zapachu?

Z moich obserwacji i doświadczenia wynika, że i panie, i panowie wybierając perfumy, kierują się tym samym: po prostu pragną zapachu, z którym będą czuli się dobrze – ubrani, a nie przebrani. Ogromnie zawsze wzrusza mnie chwila, gdy mężczyzna wybiera zapach dla ukochanej kobiety lub kobieta dla ukochanego mężczyzny. Widzę wówczas, że kieruje nimi uczucie, że patrzą sercem i to ono podpowiada im, jaka kompozycja będzie zapachem ich miłości…

Jeśli zapach jest tak osobisty i indywidualny, jak właściwie dobrać perfumy na prezent? Czy jest to możliwe?

Dobierając perfumy na prezent dobrze jest znać dowolny, niekoniecznie pochodzący z oferty naszej perfumerii, zapach, którego używa lub który podoba się obdarowywanej osobie. Na tej podstawie nasze doświadczone i dysponujące ogromną wiedzą na temat zapachów konsultantki z pewnością zaproponują „bezpieczną” kompozycję, która się spodoba. W branży odzieżowej taki wybór nazwalibyśmy „klasyczną małą czarną/klasycznym garniturem, jednak uszytym z doskonałego materiału”. ☺

W ofercie Perfumerii znajdują się zapachy dla dzieci, Petit Prince czy Bonpoint. Czy dzieci nie powinny raczej pachnieć “sobą”- słodyczą i niewinnością?

Rzeczywiście, dzieci to sama słodycz i niewinność, a my, dorośli, wkładamy dużo wysiłku w ich naukę. Uczymy poprawnej polszczyzny, dbamy o odpowiednie zachowanie przy stole, uczymy, jak się ładnie ubierać – dlaczego zatem nie wyrobić w dziecku również nawyku ubierania się w zapach? W ten sposób ukształtujemy w nim potrzebę otaczania się pięknem i sztuką i to już od wczesnego dzieciństwa. Pamiętajmy, że nasze powonienie to zmysł pierwotny i ciągle bardzo ważny dla postrzegania nas przez innych, zatem jeśli nauczymy małego Jasia pięknie pachnieć, ułatwimy życie dorosłemu Janowi. ☺

Zapraszamy do konkursu. Już jutro przedstawimy pytania dotyczące Perfumerii Quality oraz głównej nagrody- ekskluzywnych perfum I Love Les Carottes marki Honore des Pres.