Oglądając piłki do koszykówki, kije do baseballa czy coraz to ekskluzywniejsze modele torebek i apaszek, łatwo zapomnieć, że Hermès rozpoczynał swój marsz ku luksusowi jako producent wyrobów skórzanych przeznaczonych do konnej jazdy.

I choć wydaje się to trudne do wyobrażenia, to firma nawet dziś hołduje tradycji i, obok ekskluzywnych akcesoriów codziennego użytku, produkuje przedmioty dla miłośników jeździectwa. Na stronie internetowej marki można zamówić siodło, ba, spersonalizować je według gustów estetycznych i sportowych użytkownika. Łatwa w obsłudze aplikacja pozwala na wybór rozmiaru, koloru czy grubości siodła.

Oczywiście posiadanie oryginalnego produktu Hermèsa również i w tym wypadku ma swoją cenę. To przynajmniej 6150 dolarów ale cena może łatwo przekroczyć nawet 10 tysięcy, przy odrobinie fantazji ze strony zamawiającego. Miłym akcentem jest to, że Hermès proponuje konsultację ze specjalistą, aby właściwie dobrać siedzisko. Przynajmniej ta opcja jest gratis.