Prezenty darowane w dzieciństwie mogą wpłynąć na przebieg całego życia. Tak było w przypadku Katie Rodgers kiedy, mając niecałe 7 lat, została obdarowana przez swoją ciocię pierwszymi w jej życiu wielokolorowymi akwarelami. Tak zrodziła się miłość do malowania farbami wodnymi, na której skorzystała i Katie, i rekiny fashioningu.

Zanim mała Katie została rasową artystką, minęły dwie dekady od czasu słynnych urodzin. Jak przyznaje, od zawsze szkicowała modę. Trudno się dziwić, że swoją karierę zawodową związała z designem odzieżowym. Konkretnie z marką Reebok, projektując dla niej odzież. Upowszechnienie się freelancingu skłoniło ją do zastanowienia się nad opuszczeniem pracy w pełnym wymiarze godzin dla Reeboka i poświęcenia się na pełen etat sztuce, co przypieczętowane zostało po uruchomieniu przez Katie osobistej strony internetowej Paper Fashion, na której młoda artystka prezentowała od 2009 roku swoje prace. Jej talent ilustratorki „odkryli” dwaj wielcy w świecie mody i designu: Balenciaga i Dior. Jeszcze w tym samym roku Katie wymalowała na zlecenie limitowaną kolekcję toreb wakacyjnych. Potem nadeszły kolejne zapytania i zlecenia. Obecnie na swojej stronie Katie Rodgers prezentuje imponującą listę klientów, dla których wykonywała grafiki. To zacne towarzystwo najbardziej znanych i wielkich. Są wśród nich między innymi: Cartier, Nina Ricci, Swarovski, Elle Magazine i wielu innych.

Pod tym samym adresem internetowym znajduje się też sklep z grafikami artystki. Technika podstawowa to akwarela, czasem dołączają brokat i cekiny. Obrazy są wydrukami oryginalnych dzieł – wykonane są na wyjątkowych, wysokogatunkowych papierach. Tańsze, za 50-65 $ za sztukę, pochodzą z serii nielimitowanej. Droższe, za 150-400 $, to grafiki z limitowanych edycji w liczbie zaledwie 75 sztuk wydruków, umieszczone na papierze rodem z Niemiec, o specjalnie preparowanych brzegach i przystosowanym do wykonywania akwaforty.

Był też kalendarz na ten rok, ale, niestety, został już wyprzedany.