Koniak to trunek, którego technologia wytwarzania pozostaje niezmienna od 300 lat. Zawiera 40-45% alkoholu i uwielbiany jest przez elity i smakoszy na całym świecie. Jednym z najpopularniejszych  koniaków jest Remy Martin. Najchętniej kupowany, najczęściej reklamowany, wymieniany w piosenkach raperów i często goszczący w filmach, Remy Martin VSOP to także oficjalny dostawca alkoholu na coroczny Festiwal  Filmowy w Cannes. Co roku, w maju, przed każdą kolejną edycją słynnej na całym świecie imprezy pojawia się limitowana edycja tego wytwornego trunku.

W 2012 roku wydano nową wersję luksusowych karafek koniaku Louis XIII, ograniczoną do 738 sztuk. Elegancka butelka ozdobiona na szczycie szyjki pierścieniem z 24-karatowego złota z dumą prezentowała się na festiwalu, a koniak z nutą śliwki, imbiru, piernika i tytoniu pieścił podniebienia tylko wybranych.

W tym roku Remy Martin lśni złotem na którym widnieje słynny Centaur, logo firmy, Złotą Palma (główna nagroda konkursu) i czerwony dywan na stopniach Pałacu Festiwalowego. Butelka wypełniona luksusowym szampanem, nazwana Remy Martin VSOP Magnum Cannes Film Festival Limited Edition będzie kosztować 200 euro (do kupienia wyłącznie u niektórych autoryzowanych przedstawicieli), natomiast za Remy Martin VSOP 1L, Cannes Film Festival Limited Edition zapłacimy już „tylko” 55 euro (trzeba się dobrze rozglądać na międzynarodowych lotniskach). Remy Martin to marka, która kojarzy się z luksusem, a nawet nutką zuchwałości i ogromną pasją. Niektórzy twierdzą, że alkohole tego światowego producenta to smak dziedzictwa ze szczyptą innowacyjnego ducha, który niezmiennie łączy pokolenia już od wieków. Smakosze procentów i wielbiciele Remy’ego Martina na pewno cieszą się, że nadszedł już 15 maja i dziś właśnie stanie on, obok najsłynniejszych gwiazd fimu, na czerwonym dywanie w Cannes.

Zdjęcie: refinedguy.com