Nie każdego stać na śniadanie u Tiffany’ego, ale słynny jubiler stara się to zmienić. Marka ogłosiła właśnie rozpoczęcie współpracy ze sklepem internetowym Net-a-Porter, gdzie będzie można, przez określony czas, kupić jej projekty.

W ten sposób zainteresowani pięknymi błyskotkami nie będą musieli ograniczać się do wizyty na internetowej witrynie Tiffany‚ego oraz w jego butikach na całym świecie, ale będą mogli je kupić wraz z luksusowymi ubraniami i butami, jakie na swej stronie prezentuje Net-a-Porter. Philippe Galtie, jeden z szefów Tiffany, wyjaśnił: “Założona przezd 179 laty w Nowym Jorku firma ma w swojej historii wiele projektów współpracy z najlepszymi markami na świecie. Aktualne partnerstwo z Net-a-Porter zapewni nieprzemijającej elegancji Tiffany możliwość dotarcia do młodszego pokolenia klientów. Dzięki temu, Tiffany & Co wejdzie na 13 rynków na świecie, które do tej pory były dla nas niedostępne”.

Ze swojej stronu Sarah Rutson, szefowa Net-a-Porter dodała: “Jesteśmy niezwykle podnieceni faktem, że będziemy pierwszym partnerem w branży ecommerce takiej marki jaką jest Tiffany. To będzie niezwykłe doświadczenie dla obu firm”.

Tiffany w Net-a-Porter pojawi się 27 kwietnia.