Wybierając się w podróż dobrze jest mieć przy sobie przewodnik po okolicy, dzięki któremu łatwiej ocenić, które miejsca i zabytki są godne uwagi, a które bez wyrzutów sumienia możemy pominąć. A gdyby tak przewodnik ukazywał nam dane miejsce z punktu widzenia osób związanych z modą i kulturą?

Marka Louis Vuitton wyszła naprzeciw oczekiwaniom turystów będącymi jednocześnie pasjonatami mody i z myślą o nich przygotowała specjalną edycję przewodników turystycznych. Od 1998 roku ekipa Vuittona przemierza napiękniejsze miasta globu w poszukiwaniu ciekawej architektury, sztuki, pysznego jedzenia i starając się odkryć ich prawdziwą duszę. W 2013 r. ciekawi podróżnicy mogą już nabyć przewodniki po 40 metropoliach a wśród nich nowy, opisujący San Francisco.

To jednak nie wszystko. Jako że książki przygotowane przez Vuittona zdecydowanie wyróżniają się na tle innych przewodników znajdziemy w nich również informacje mniej typowe. Można się z niego dowiedzieć jak ubrać się jak prawdziwy angielski gentelman, dlaczego jeśli jeść dim sumy to tylko w Hongkongu, gdzie w Paryżu sprawić sobie perfumy na miarę i czemu Nowy Jork to Wielkie Jabłko. Na uwagę zasługują również adresy księgarni czy galerii sztuki, w których można zaopatrzyć się w najbardziej interesujące pozycje. Przewodniki są nie tylko praktyczne, gdyż każdy zaopatrzony jest w podręczną mapę, ale również świetnie się prezentują. Zadbano o stylowe projekty okładek i bardzo staranne wykonanie, dzięki czemu można wyjąć je w eleganckiej kawiarni w Londynie czy też czytać w samolocie w drodze na wymarzone wakacje.

Lub po prostu usiąść w domu na kanapie, zamknąć oczy i na początku pomarzyć.

Zdjęcia: louisvuitton