Boże Narodzenie za nami i kampanie promocyjne, w których dziewczynki dostają “dziewczyńskie prezenty” a chłopcy te “bardziej męskie” również (na szczęście) się skończyły.
Tym bardziej zaskakuje reklama “Cambiemos El Juego” (Zmieńmy zabawę) wyprodukowana przez Audi, a skierowana na tak tradycyjnie maczystowki kraj, jakim pozostaje Hiszpania.
Niczym w scenie z disney’owskiegoToy Story” – w sklepie gasną światła, wychodzą ostatni klienci, a zabawki ożywają i zajmują wlasnymi sprawami. Jednak jedna z nich, elegancka lalka, zamiast zajmować się tym, co “zazwyczaj” robią lalki – czesać, przebierać i pić herbatkę, wsiada za kierownicę szybkiego auta, naciska na gaz i z pędem przemierza sklepowe podłogi. Nie udaje się jej jednak wrócić na miejsce i rankiem, kiedy wchodzą pierwsi klienci, zauważa ją chłopiec, który przyszedł właśnie kupić “chłopięcą” zabawkę…
Poza samą reklamą, w hiszpańskiej kampanii reklamowej Audi można było wygrać auto i laleczkę z filmiku, wszystko by zmusić do myślenia: zabawa nie powinna być definiowana płcią, tak samo jak prowadzenie samochodów.