Już za tydzień, 4 września, po ponad 18 miesięcznych pracach renowacyjnych, Hermès ponownie otworzy podwoje swojego flagowego sklepu w Beverly Hills, przy 434 N. Rodeo Drive. Aby uczcić to wydarzenie, francuska marka stworzyła pierwszą w swojej historii piłkę do koszykówki, do kupienia za okrągłe 12 900 dolarów.

Piłka, zaprojektowana przez Pierre’a- Alexisa Dumasa i wyprodukowana jedynie w dwóch egzemplarzach w paryskim atelier Hermès’a, została uszyta z niebieskiej skóry cielęcej dokładnie według tej samej techniki,  którą są szyte najsłynniejsze torebki firmy, słynne modele Birkin.

„To niebo, ocean i wszystkie najpiękniejsze baseny symbolizujące jakość życia w Los Angeles i całej Południowej Kalifornii” mówi Robert Chavez, dyrektor zarządzający Hermès’a w Stanach Zjednoczonych dodając, że to niezwykłej jakości skóra i ręczne wykonanie wpłynęły na niezwykle wysoką cenę piłki (średnia cena piłki używanej w meczach NBA to 169 dolarów).

Trzeba tylko uważać, żeby podczas meczu nie zgubiła się w krzakach.

Zdjęcie: hollywoodreporter.